پودر دکلره لورینت 400 گرمی سفید Lorient Bleaching Powder

  • حاوی پروتئین گندم هیدرولیزه
  • با قابلیت چندین بار دکلره پیاپی بدون آسیب دیدگی
  • فاقد گرد و غبار
  • حداکثر قدرت روشن کنندگی
  • بازسازی و آبرسانی به موها
  • ضد خارش و ضد التهاب پوست

172,000 تومان

4 عدد در انبار

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ویژگی پودر دکلره خوب

پودر دکلره لورینت دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف داشته است. یکی از خصوصیات این محصول برخورداری از رایحه های بی نظیر و مطبوع می باشد. این محصول توسط شرکت Huwell در کشور ایتالیا فرموله شده است. از این جهت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. پودر دکلره لورینت در دو نوع متفاوت پودر دکلره سفید و پودر دکلره آبی و در حجم 400 گرمی برای نیاز مشتریان تهیه و تولید شده است. همچنین از موارد قابل توجه در این محصول عدم وجود گرد و غبار در آن می باشد که این خود یک نکته بسیار مهمی است.

خرید پودر دکلره لورینت (اصل)

با توجه به محبوبیت برخی از رنگ های مو در بین اقشار عموم، استفاده از پودر دکلره نیز بسیار رواج یافته است. پودر دکلره لورینت حاوی پروتئین گندم هیدرولیزه می باشد. از این جهت استفاده از آن نه تنها برای موها آسیب رسان نخواهد بود، بلکه نیاز افراد را در کمترین زمان با بهترین کیفیت برآورده خواهد ساخت. این محصول حتی در مصرف چند باره نیز هرگز به موهای شما آسیب نخواهد رساند. فرمولاسیون تولید این محصول به گونه ای می باشد که به راحتی برای رسیدن به پایه ی مورد نظر، می توان از چندین بار دکلره ی پیاپی بدون آسیب رسانی استفاده نمود. استفاده از این محصول برای موهای شکننده و ضعیف بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. افراد با استفاده از اکسیدان های متنوع از 10 تا 40 می توانند برای بی رنگ کردن موهای خود اقدام نمایند. قدرت روشن کنندگی در این پودر دکلره بسیار بالا می باشد، اما در مواقعی که مقاومت موها نسبت به بی رنگ شدن زیاد باشد، می توان از این محصول برای چند بار استفاده نمود تا به نتیجه ی دلخواه دست یافت.

 

جهت خرید این محصول از فروشگاه گالری سالوته، در بالای همین صفحه رنگ پودر دکلره را انتخاب کرده و روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر دکلره لورینت 400 گرمی سفید Lorient Bleaching Powder”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی